wtorek, 1 stycznia 2013

Witam gorąco!

Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku jak masa osób zrobiłam sobie całą listę postanowień. Na miejscu pierwszym było świadome i regularne dbanie o moją czuprynę, która ostatnimi czasy jest w opłakanym stanie... W związku z tym, że zdaję sobie sprawę z siły moich postanowień (w których jestem w stanie zwykle wytrwać około dwóch tygodni) stwierdziłam, że muszę się zmobilizować w jakiś inny sposób i tak oto powstał w mojej głowie pomysł na założenie tego bloga. Chciałabym aby stał się on miejscem, w którym będę mogła się nauczyć wszystkich magicznych sztuczek od już zaprawionych w bojach włosomaniaczek i być może, by stał się on kiedyś inspiracją dla innych dziewczyn tak, aby uwierzyły, że warto zadbać o to, co rośnie nam na głowach. Dla mnie taką inspiracją był blog Anwentrafiłam tam przypadkiem  pod koniec października i wsiąkłam. Od tego momentu codziennie sobie uświadamiam jakie błędy popełniałam przez lata i że całkiem nieświadomie sama sobie szkodziłam. Postanowiłam wziąć się w garść i zrobić z tym porządek. Okazało się, że nie jest to tak proste zadanie jak mogłoby się wydawać. Mimo to nie poddaję się, szukam inspiracji, wiadomości, testuje na sobie różne specyfiki i powolutku, powolutku, po ponad dwóch miesiącach, zaczynają się pojawiać pierwsze efekty moich starań, a to jest wspaniałą motywacją do dalszego działania! 

Na początku blog na pewno będzie trochę kulał - nie mogę się jeszcze pochwalić jakąś dużą wiedzą (mam nadzieję, że z czasem będzie się to zmieniało), jest to też mój pierwszy blog więc od strony technicznej również nie będzie powalał. Mam jednak nadzieję, że uda się to jakoś pokonać i wszystko ruszy pełną parą :)

Oby Nowy Rok okazał się odpowiednim momentem na początek już oficjalnego włosomaniactwa! 

3 komentarze:

  1. Witam zapraszam na mój blog. ;) http://wlossy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i wytrwałości, trzymam kciuki, bo i mi po głowie chodzi pomysł założenia swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń